tijdje geleden

10 oktober 2017

Hey allemaal,

sorry dat ik zo weinig schrijf maar ik heb het zo naar mijn zin dat ik er amper tijd voor heb. Sinds de vorige blog heb ik heel veel leuke dingen meegemaakt en is de tijd voorbij gevlogen. want ik zit hier alweer 8 weken en moet er nog maar 5...

Aller eerst is Wouter een weekje langs gekomen, en wat ontzettend fijn was dat! we hebben heel veel leuke dingen gedaan en eigenlijk was dit weekje veelte kort. We hebben samen klein Curaçao bezocht, zijn naar het dolfijnen park geweest( waar ik een kusje van een dolfijn heb gekregen hihi) hebben lekker gegeten en ik heb hem alle mooie plekjes laten zien! kortom echt genieten was dit!

IMG_6184 IMG_6548IMG_6693IMG_8579

nadat wouter weg is gegaan was het wel even moeilijk om weer alleen te zijn. Maar gelukkig heb je hier altijd mensen om je heen en went het weer snel. door de weeks liep ik weer stage, en in het weekend gaan we dan met zijn allen naar het strand, super gezellig!

IMG_6649IMG_6524

Helaas ben ik ook nog een weekje flink ziek geweest waardoor ik niet naar stage kon en alleen maar in mijn bed lag. Maar dan kan ik zeggen dat ik dan toch liever thuis in mijn bed lig met mn mammatje om me heen als hier alleen in een super warme kamer. Maar ach ook dat ik weer goed gekomen gelukkig.

Ondertussen ben ik van afdeling veranderd op mijn stage. omdat ze hier vinden dat je meer leert als je verschillende afdelingen ziet. Dus nu sta ik op PG voor mijn laatste 5 weekjes...

paps en mams waren ook op bezoek. Dat is ook wel eens fijn. Samen lekker gaan eten en en ik een beetje het eiland laten zien, en af en toe ook eens een nachtje logeren in de lekkere airco :) hihi

ook Remke en Mike waren hier een tijdje geleden op vakantie. we zijn dan samen gezellig een dagje naar het strand geweest en lekker gekletst. het is altijd leuk als je bekende ziet op curaçao!

IMG_6716

Ik ga nu de komende 5 weekjes nog lekker genieten, want oh wat vliegt de tijd voorbij. fijne avond nog!

1. Oma paulette:
    10 oktober 2017
    Bedankt sam,was leuk om te lezen,xxxxxx